/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ikke<på<nettet
Fra : Rytterknaegten
Vist : 368 gange
300 point
Dato : 15-04-14 02:02

min<fastpc<skriver:det<lykkedes<ikke<at<initalisere<programmet<(0xc00000fd)<klik<på<ok<for<at<afslutte<programmet,

HVORFOR<<<<<<???jeg<skriver<på<en<bærbar<og<<mellemrumtasten<virker<ikke,<eller<er<indstillet<anderledes.

Jeg<kan<modtage<og<skrive<mails,men<kan<ikke<få<forbindelse>til<internettet????

Men<ellers<GÅR<DET<GODT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mvh<RYTTERKNÆGTEN

Kommentar
Fra : emhauge

Dato : 15-04-14 06:53

prøv at hente en anden browser, for eksempel firefox http://www.mozilla.org/da/firefox/new/http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
bare for at se om det ændre noget - hvis det gør det. Så skal du fjerne Explorer og installere denne igen

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-04-14 16:09

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-04-14 18:56

For at sende og modtage mails -------- har du forbindelse med internettet.

Bruger du en anden computer til at "snakke" med Kandu.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 16-04-14 11:14

Citat
min<fastpc<skriver:det<lykkedes<ikke<at<initalisere<programmet<(0xc00000fd)<klik<på<ok<for<at<afslutte<programmet,

Det kan jo være mange programmer?
Prøv Start / SØG - msconfig det kan være du har slukket for noget.
Eller Computeradministration/ tjenester? = start Jobliste fra menúlinien med et højreklik/ tjenester

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 27-04-14 22:19

lige så snart jeg klikker på internet melder den fejlen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-14 20:23

Altså du har forbindelse til internettet - ellers kan du ikke sende og modtage mails.

Den computer du skriver fra til kandu, kan også hente en ny browser.
http://www.mozilla.org/da/firefox/new/
Hent den og gem den på skrivebordet.
kopier den over til en pendrive eller en data CD

Tag den med over til den "dårlige" computer og kopier den til skrivebordet
installer og se om det virker.