/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny Huawei fryser hele tiden
Fra : dannitheking
Vist : 295 gange
200 point
Dato : 14-04-14 16:39

Hej
Jeg er lige kommet hjem fra Afrika hvor jeg har købt en Huawei Ascend Y210, da min gamle var i stykker. Den har virket helt fint i 2-3 uger og jeg var faktisk blevet helt glad for den, men igår (jeg har været hjemme en halv uge og har hentet lidt apps og ellers brugt den meget normalt) begyndte den at fryse, og hver gang jeg bruger den i to min fryser den. Jeg kan ikke slukke den når den er frosset, kun ved at pille batteriet ud. Jeg har prøvet at lave det der hedder en hård reset og har altså slået den tilbage til fabriksindstillingerne, men det har ikke hjulpet. Den gør det stadig, hvilket er lidt mærkeligt. Jeg kan som sagt ikke bytte den, så er der nogle der har en god ide til hvad jeg kan gøre?

http://www.elgiganten.dk/product/mobil-gps/mobiltelefoner/HUAWEIY210B/huawei-ascend-y210-smartphone-sort

Mvh
Danni

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-04-14 16:59

Kunne det ikke hjælpe ved at afinstallere app`s, fra bagenden som du har installeret dem. - Jeg mener at det kunne jo være at en eller flere app`s konflikter.

Kommentar
Fra : dannitheking

Dato : 14-04-14 17:13

jo men mobil kan kun være tændt i 1-2 min så det virker ikke rigtigt og jeg har ført mobilen tilbage til fabriksindstillingerne, så alle apps er væk, men problemet er der stadig

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-04-14 19:32

Bytter.

Kommentar
Fra : katekismus