/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logge på danske spil i Tyskland
Fra : alimak
Vist : 422 gange
100 point
Dato : 12-04-14 14:13

Er den nogen der ved om et program jeg kan bruge så jeg kan spille oddset på min pc fra Berlin.Er her på ferie og det er noget nyt fra danske spil at man ikke kan spille fra udlandet.De kan se på IP adressen at du er i udlandet får jeg besked om.
alimak

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-04-14 16:08

Hej alimak
Jeg har lige "sakset" fra Danske Spil

Danske Spil på mobilen

danske_spil_mobilenUanset om du vil spille Oddset, Live Betting, Lotto eller Quick på din smartphone, kan du spille det hos Danske Spil.
Du kan enten downloade Danske Spils app til iPhone og iPad, eller gå via din smartphones internetbrowser til Danske Spils hjemmeside, hvor du automatisk vil blive omdirigeret ind på den mobiloptimerede version af danskespil.dk.
Du finder app’en i App Store eller på Danske Spils hjemmeside.
Du kan dog ikke oprette en Danske Spil konto via mobilen – til dét formål skal du benytte en almindelig computer med internetadgang.
Så snart du har oprettet en konto fra din almindelige computer, kan du til enhver tid logge ind på Danske Spil fra din mobiltelefon eller tablet og spille når du har lyst.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-14 19:29

http://letushide.com/location/dk/list_of_free_Denmark_proxy_servers
Så er det jo et spørgsmål om de har blokeret kendte danske proxyadresser også

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 12-04-14 20:21

En løsning kunne måske være at hvis du alligevel har en server kørende hjemme, at oprette en VPN til denne, og spille igennem den.

Falcham

Godkendelse af svar
Fra : alimak

Dato : 12-04-14 21:40

Tak for svaret EXTERMINATOR.