/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring
Fra : mig-selv
Vist : 373 gange
50 point
Dato : 11-04-14 20:53

Inde på Guloggratls/dba kan jeg tegne en bilforsikring for knap 3.000-
men det er med kasko og alt andet, som jeg ikke har brug for, hvad??? ville sådan én koste uden Kasko - ved godt man bare kan ringe, men med så mange kloge hoveder herinde..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 20:55

Og det er hel-årligt

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 11-04-14 21:13

Citat
Inde på Guloggratls/dba kan jeg tegne en bilforsikring for knap 3.000-
men det er med kasko og alt andet, som jeg ikke har brug for, hvad??? ville sådan én koste uden Kasko

Knap 3.000,- kr med kasko og alt andet. Det lyder meget BILLIG. Hvilket selvskab er det?

En normal forsikring bil ansvars forsikring med vejhjælp koster ca. kr. 2.200,- - 2.500,-
Det er selvfølgelig afhængig af hvilken bil og årg. personens alder & antal kørt skadefri år. og antal km der køres pr. år

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 21:24

Det er gennem IF, og jeg _ lander på en forsikring på omkring 250.- pr månede/ knap 3000.- om året.
og i Nordjylland som nu værende elitebillist, uden skader på andre forsikringer = sjovt nok mine andre de skal blandes i i en SNESTORM osv

Men du kan selv se efter, bare tryk på en bil-annonce og under dén står der IF og forsikring tilbud.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 11-04-14 21:53

Citat
Du får op til 500 kr. i online rabat første år pr. forsikring, du køber her i webshoppen.

Hos If tilbyder vi månedsbetaling uden ekstra gebyrer

Det er jo kun det første år det er billig pga. rabat på 500,-kr.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 22:14

Jeg snakker ikke om RABAT og andet, men en forsikring UDEN kasko = som trods alt andet nævnt burde være billigere end kasko.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 11-04-14 22:23

Ansvar er jo også billiger end kasko, der er bare ikke så stor forskel som du forventer, husk også at ved en lav kasko-præmie er der som regel en større selvrisiko.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-04-14 22:26

http://iforsikring.dk/billig-bilforsikring/
Du får vel tilbud, hvis du indtaster...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 11-04-14 22:46

En advokat gav mig engang dette råd:
Saml alle forsikringer i ét selskab,
fordi, som han sagde, han havde ført mange sager for private, hvor selskaberne forsøgte at tørre ansvaret af på hinanden, og kunden blev taberen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 22:54

På min ´scooter´ kan der være over 1000.- i forskel, jeg har ikke lavet en selvforvalgt skade på andre siden engang tilbage i 1972 - og vedkommende havde en hjemme-? hjælp, der havde mere travlt end mig = en Jule aften og glemte at hun var på indkøb med en dårligt gående Pensionist og skuppede damen ud på vejen og der kørte jeg en dame/ pensionist ned - samt jeg blev frikendt - ØJEBLIKKELIGT da MC panseren kom og der/ dengang fik JEG ? BØLLEtæsk af alle de skide mennesker der stod og ellers bare var ´tilskuér´ og de gennem? tævede mig indtil der kom en PANSER = VÆK = RYD GADEN, ikke mig, jeg lå og fik kæppe-tæsk

Så det er ikke KASKO eler ANDET jeg ønsker mig - bare en billig forsikring.
Selv nu har jeg masser af selv risiko, da jeg ved at jeg nok skal holde mig i skindet.
Har MASSER af klip på MC, hvor ander overhovedet ikke kan se mig - men det er en anden

Tak for svar osv - igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 22:58

Citat
En advokat gav mig engang dette råd:
Saml alle forsikringer i ét selskab,

Normalt har jeg Tryg, men de vil have en FORMUE for en 2 hjulet, og normalt har jeg altid brugt Codan, da de har en rimelig kurs/ måde at lave deres forsikringer på (bestem selv hvad du vil have)
mens andre selskaber? får man det bare NED i HATTEN, uden nogen form for personlig forsikring/ eller betjening.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-04-14 23:41

Det ror jeg ikke på er en ret god forsikring. --- Det er for billigt, hvis det er helårligt.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 12-04-14 20:55

Der er et eller andet der lugter ?
Jeg har kørt skadefri i over 30 år, bilen er langt fra ny og kun ansvarsforsikret = 3.300, - kr / årligt.

Det var det absolut billigste vores selskab kunne gå med til.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-14 18:20

Citat
Det er for billigt, hvis det er helårligt

Det ved jeg nu ikke, vi Nord-jyder plejer ikke betale for andres uheld.

Citat
Der er et eller andet der lugter ?

Jo, men af hvad, nu er jeg ikke lige ude efter en Kasko, men bare almindelig ansvar, og den burde jo være meget billigere - end de priser de oplyser for/med kasko.

Men det kan være at jeg læser forkert, når de skriver ingen skader på andre forsikringer ????
mener de mon at jeg skal samle alle mine = for at få det tilbud.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 14-04-14 19:31

Du skriver jo selv at prisen er med kasko og alt det andet. -Og det lugter.