/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Forsikring
Fra : mig-selv
Vist : 326 gange
10 point
Dato : 11-04-14 20:35

Nogen der har haft held denne side?
Jeg stoppede da de ville have mit cpr = på en ikke sikret side (https)
http://flytforsikring.dk/sadan-gor-man/

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 10 point
Dato : 11-04-14 21:47

FlytForsikring.dk blev lanceret i August 2012, og hjælper både private og erhvervskunder med at optimere deres priser og dækninger.

De skriver stadig at der snart kommer et billede.
Jeg ville heller ikke aflevere et p nummer til en tilfældig hjemmeside.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 11-04-14 22:12

Mon denne er anderledes
http://www.findforsikring.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 22:37

Citat
Mon denne er anderledes
http://www.findforsikring.dk

Er det ikke den samme, bare andet navn
SAMT: (og tak for link)
Citat
Du har valgt kun at forespørge på en bilforsikring. Vi vil råde dig til at vælge nogle flere forsikringer, da du ellers ikke opnår samlerabatter på dit tilbud.
Er du i tvivl om hvad du ellers skal vælge, anbefaler vi alle vores brugere at vælge en indbo- og familieforsikring.

Og så er der jo helt andre ting og sager der gør sig gældende = samlet forsikring - hvad jeg ikke ønsker = af 3 uafhængige selskaber.. og mere flytteri for at muligvis kunne spare 500.- = samlet
DE KNALD-tilbud ser jeg dagligt, men ingen af dem holder hvad de lover.
Har selv lige opsagt en GF forsikring som heller ikke holder hvad de lover (har haft den i 16 år) og uden skade eller andet vil de have en stigning på knap 75%, og så vover de endda at blande Skat og Statsministren ind i mine ting og sager..NEJ
Men tak for svar, trods alt - kan bare blive noget så SUR over noget der EGENGTLIGT burde være så nemt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 22:42

Citat
så SUR over noget der EGENGTLIGT burde være så nemt.

Hvis man havde en telefon der kunne komme igennem til samtlige på et par minutter.......
Det kan tage dage osv - hader at bliver inget op af noget/ nogen man har givet ´nummer ´ til for at få at vide om man have dagens AVIS.. i forbindelse med.. og så knalder man røret på.
Ikke for at sælger skal have en ´ballle´ men MERE over at mit nummer NU igen, er havnet et forkert sted = andet spørgsmål...

Takker for svar..stadig

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-14 18:13

Tak for svaret Eyvind.

Kommentar
Fra : guss

Dato : 21-05-15 14:47

Hej mig-selv,
Jeg ved godt tråden er gammel, men faldt lige over den og tænkte jeg lige hurtigt vil kommentere den, da jeg selv har lidt viden inden for området. Jeg arbejder nemlig selv hos https://www.forsikringsportalen.dk/ og jeg kan oplyse at flere af de sider der indhenter forsikringstilbud har spurgt efter CPR-numre igennem tiden. For nogle er det meget privat og jeg forstår dermed godt, at de ikke vil udlevere disse oplysninger. Grunden til at de spørger efter dem er dog ikke fordi de er luskede, det skyldes derimod at mange forsikringsselskaber skal bruge oplysningen i forbindelse med de giver et tilbud. Hos os skal du dog blot udfylde fødselsdagsdatoen, så hvis du eller andre i fremtiden har brug for et tilbud men ikke ønsker at opgive CPR-nummeret, så har du i hvert fald muligheden her :)
Håber det gav en afklaring på, hvorfor de spørger efter det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-15 16:51

Citat
Grunden til at de spørger efter dem er dog ikke fordi de er luskede, det skyldes derimod at mange forsikringsselskaber skal bruge oplysningen i forbindelse med de giver et tilbud.

Dette er jo ikke nogen forklaring men bare lidt snak.
.....skal bruge oplysningen i forbindelse med de giver et tilbud.......
Der står jo ikke hvad nummeret skal bruges til.