/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvorfor...
Fra : Mosebaek
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 10-04-14 18:12

...kan jeg ikke længere se salgstallene skematisk,på denne side:
http://bestsellingcarsblog.com

Har kunnet. Nu står der eksempelvis:
Citat
See the Top 60 best-selling models and Top 14 brands by clicking on the title! *

Jeg klikker og klikker,på både dit og dat. Intet sker der.

M.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-14 18:23

Virker fint med IE 11 og Chrome, har du prøvet at rense ud i midlertidige filer?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-14 19:17

Dette er da ikke et link:
* See the Top 60 best-selling models and Top 14 brands by clicking on the title! *

Ps. siden ses fint mes Maxton browser

Er det denne du vil se:
http://bestsellingcarsblog.com/2014/04/10/india-march-2014-datsun-go-and-hyundai-xcent-land/#more-41653

den er længere nede af siden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-04-14 19:31

Det er titlen over billede der skal klikkes på
f.eks. India March 2014: Datsun Go and Hyundai Xcent land
http://bestsellingcarsblog.com/2014/04/10/india-march-2014-datsun-go-and-hyundai-xcent-land/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-04-14 20:35

Meget mærkelig. Jeg klikker også på titellinjen over billedet,men får stadigvæk kun teksten nedenunder. Ingen skema med alle tallene. Har brugt det før,uden problemer. IE 8 og Firefox.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-04-14 21:52

Måske du går ind fra en genvej eller tilbageklik

Prøv denne vej
http://bestsellingcarsblog.com/

og så til denne tekst
India March 2014: Datsun Go and Hyundai Xcent land
som så vises som link.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-14 09:09

Virker fint hos mig.
Citat
Meget mærkelig. Jeg klikker også på titellinjen over billedet,men får stadigvæk kun teksten nedenunder. Ingen skema med alle tallene. Har brugt det før,uden problemer. IE 8 og Firefox.

Jeg ved ikke hvad du gør, men jeg...:

Først klikker jeg overskriften på en af bilerne på: http://bestsellingcarsblog.com/

..så kommer jeg ind på en side, hvor der nederst er omtalte lister.

Jeg bruger IE8 på Windows XP.

Jeg bemærkede dog at siden er MEGET længe om at loade færdig. Der går en rum tid inden man kan klikke videre fra forsiden. Muligvis er du blot ikke tålmodig nok. Vent ca. 1½ minut før du klikker videre
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-14 10:57

Virker fint med IE8

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 12-04-14 10:23

Tak for svaret Klaudi. Og til alle,med indlæg. (Ikke i skoerne,men her).

Lader til det hjalp,da jeg slettede midlertidige filer.

Deres M.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-14 11:23

velbekomme