/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
spil
Fra : Pytten1510
Vist : 325 gange
50 point
Dato : 06-04-14 19:43

Hej
jeg har købt Titanfall inde på Oneplay. Købt som download til pc.

Har også modtaget en "nøgle" men kan slet ikke finde ud af, hvorfra jeg skal downloade.
De skriver at jeg skal gå i spil bibliotek g derfra kunne se, hvordan jeg kommer videre....det gør der så ikke....nogen der kender noget til dette ?
eller kan man downloade andre steder fra....nu har jeg betalt for en licens.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 50 point
Dato : 06-04-14 20:56

når du åbner dit origin spilbibliotek kan du tilføje din indkøbte nøgle og så starter origin selv download og installation

Hvis du endnu ikke har installeret origin så start her: https://www.origin.com/da-dk/download

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 06-04-14 21:12

Hmm ok....men det står der ikke noget om at man skal...jeg prøver...tak

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-04-14 07:42

Nu har vi fået downloade spillet. Titanfall EU til pc....kan man ikke ændre karakter på de soldater og andre karakterer der er i spillet....eller er det forudbestemt ? Eller skal man i højere lever for at ændre udseende, våben mm ?
Eller er det i andre udgaver man kan det ? Ved ikke hvor mange og om der findes flere...

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-04-14 16:14

Vi fandt ud af at man skal trykke escape under spillet hvorefter man kan ændre mand. Så tråden lukkes her.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 09-04-14 16:14

Tak for svaret EXTERMINATOR.