/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hjælp til kabel tv i flere rum
Fra : Dumbo2
Vist : 296 gange
200 point
Dato : 04-04-14 14:51

hej.
Håber virkeligt t der er nogen som kan hjælpe mig.
Vi får kabel tv fra Yousee og jeg vil gerne have det trukket op på loftet.
Lige nu : Stuen = kabel trukket stik til tv, der sidder en fordeler på, hvor ledningen er trukket op på loftet. Mit problem er nu at der er MEGET dårligt signal deroppe og derfor kun kan se analog tv.
Findes der en løsning, uden at trække nyt kabel fra stik og op på loftet ?
På forhånd tak

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 210 point
Dato : 04-04-14 15:42

Hvis jeg fortår dig ret, så burde du kunne løse problemet ved at sætte en forstærker på i stedet for din fordeler. F.eks. denne:
http://www.harald-nyborg.dk/p6762/triax-signalforstaerker-2udgang

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 04-04-14 16:10

Tak for svaret fun2.