/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
paysafecard til bank konto eller paypal
Fra : iceman1000
Vist : 252 gange
200 point
Dato : 04-04-14 09:32

kan det lade sig gøre at få overført sit resterrne fra sit paysafecard til sin bankonto eller paypal kan dette gøres gratis et sted på nettet eller den billigeste løsning har ca 25 kr tilbage på det På forhånd tak

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-04-14 11:08
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-04-14 22:08

uden at nærlæse Opsigelse 6, side 3 går ud fra det er et købekort?
så burde du kunne overføre penge til en Paypal konto, da dé kort som regel bruges til samme og mere tivlsomme transaktioner? når vi er igang.
Men hvordan i alverden er du dog hoppet på dét kort.