/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Pop up
Fra : Nul7
Vist : 330 gange
50 point
Dato : 29-03-14 18:12

Min hustru har erhvervet en "Acer Trawelmate pc." Hun kan ikke slippe fri for en masse pop up reklamer m.m.,- alt er lukket af for den slags, både i google og internet i al almindelighed.
Jeg prøver at følge det sidste råd, med at det kunne være et program på pc en.
Jeg ser efter dem der er installeret eller bare står i fjern programmer efter hun har købt den.
Et der hedder Re-markit,
Hvad er dette for et program?

Kom med nogle gode forslag.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 60 point
Dato : 29-03-14 18:32

Du har fundet synderen, det er den der kommer med reklamerne.

1. afinstaller remarkit
2. hent Malwarebytes AntiMallware: http://www.malwarebytes.org/free/
3. installer og opdater Malwarebytes AntiMallware
4. genstart computer i fejlsikret tilstand
5. start Malwarebytes AntiMallware og lav en fuld scanning
6. sæt hak i alt hvad Malwarebytes AntiMallware finder og slet det.
7. genstart computeren almindeligt og nyd en reklamefri computer (forhåbentligt)

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-03-14 18:41

Citat
Hvad er dette for et program?

Ok, skulle nok lige komme med en forklaring.
Remarkit er et stykke software der er designet til at komme med reklamer i din browser når du besøger internettet.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 29-03-14 18:45

Sorry, endnu en tilføjelse.
Tag lige og kig efter disse lignende programmer i tilføj/fjern:

AddLyrics, DealSpy,Coupon Genie,Savings Addon,Coupon Pigeon,Chitka Pop up, Bucksbee, Browse22Save,Gboxapp,Bubble Dock,Tiger Savings,Price Peep,Sweetpacks,Priceblink,Flirt.com popup,DealDropDown,UnfriendApp,Tidy Network,BullVid Download Manager, PUP.LoadTube, WindowShopper,FaceSmooch,Supreme Savings,Coupon Slider,Kontera Adware,SpecialSavings, LessTabs,myCoups,Genius Box,Deal Fairy,Search Donkey,KingTranslate,Spy Guard,Spy Alert,Solid Savings,DealPly,Safe Saver,Actual Click Shopping,Unfriend Check,Search Deals.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-14 14:49

Alternativt...?
Så prøver du SUPERANTISPYWARE : http://www.superantispyware.com/download.html
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-03-14 15:02

EXTERMINATOR -> ..listen bli'r uendelig. Du har udeladt et par SATAN'ER :

iMesh, IMseach og uKash...
Blot for at nævne et par stykker
()
..og lad nu være mede at lede på Google efter ovennævnte ..og klik på 'tilfældige' link !
...man får nemt 'skidtet', hvis ikke man har installeret et 'ordentligt' antivirusprogam
F.eks. :

http://www.zonealarm.com/security/es/zonealarm-free-antivirus-firewall.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 31-03-14 10:22

Jeg glæder mig til at prøve foreslaget, men hvordan åbner jeg pc-en i fejlsikret tilstand?

Hvorfor får jeg pludselig ingen mail besked om svar mere, rent tilfældig fandt jeg fem svar på mit spørgsmål, plejer at blive adviseret på en mail.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 31-03-14 17:27

Så lykkes det mig at få synderen fjernet, - den var lidt genstridig.
Nu får jeg se hvor langt tid det vare, - i skal have tak for jeres bidrag.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 31-03-14 17:27

Tak for svaret EXTERMINATOR.