/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Google Chrome - kan ikke logge på blog
Fra : ingelein
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 29-03-14 15:53

Hej
Jeg kan ikke logge mig ind på min "Blogger" blog fra Google Chrome. Men jeg kan logge på fra IE. Desværre fungerer Blogger ikke så godt med IE. Men hvordan får jeg fat i min blog. Jeg mangler linjen der giver adgang til "nye indlæg".
Jeg har deaktiveret blokeringen i ADB+.
Jeg har også slettet broserdata, cache og cookies.
Med venlig hilsen - Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 15:57

Måske en Java opdatering til browseren.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-03-14 15:58

Citat
Måske en Java opdatering til browseren.

Får du ikke en melding om at køre et tilføjelses program ´Java Runtime´ mener jeg det hedder.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 29-03-14 17:09

Adblock + er rigtig god til at holde reklamer ude, desværre kan den forårsage at visse menuer ikke kommer frem i browseren, prøv at deaktivere Adblock + ikke kun slå den fra på en side men helt deaktivere tilføjelsen - hjælper det så har du fundet synderen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-03-14 18:12

Citat
ikke kun slå den fra på en side men helt deaktivere tilføjelsen

Det er foreslået, enda at fjerne det HELT fra Chrome, men ved ikke om det hjalp, ingen tilbagemelding, men oprette nyt spørgsmål går helt fint!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-03-14 17:30

Hej Klaudi
For filen da, jeg fik en overgang vigtigere sager at tænke på (søster alvorlig syg) så det er først nu jeg kan interessere mig for det igen. Nu ikke så utålmodig. "Gammel dame er intet lyntog". .
Ja, så prøver jeg da helt at fjerne det fra Google Chrome.

Ps. Iøvrigt ser jeg lige nu at jeg slet ikke får meddelelser fra "Kandu" når der er kommet svar. Kunne nemlig ikke forstå tavshed omkring denne nye tråd.

mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-03-14 18:01

Hej
På Google Chrome står der øverst til højre - 3. linie:
+Dig Gmail Apps - og min emailadresse.
Jeg har prøvet at se på disse menuer for at finde ud af om jeg skal aktivere en eller anden konto. Men fandt ikke noget.
Jeg har deaktiveret ADBPlus på Google Chrome. Men hvordan fjerner jeg den helt. Kan jeg bare fjerne Google Chrome og downloade en ny. Jeg fjerner programmer med RevoUninstaller Pro.
Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-03-14 18:01

Java Opdateringer gør man jo løbende når man har Nem ID.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-03-14 18:21

Nu har jeg googlet mig frem til løsningen som var at fjerne flere ting under avancerede indstillinger på Google Chrome.
Men fortæl mig lige, hvorfor jeg ikke får meddelelser fra Kandu. Er der noget jeg har slettet som ikke skulle være slettet - kan man i det hele taget gøre det?
Ingewlein

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-14 18:27

Jeg får heller ikke mails fra kandu, har skrevet til dem, så må vi jo se om der sker noget!

Du kan fjerne ADB+ i Tilføjelser, klik på de 3 vanrette streger opp til højre,
rul til Værktøjer, klik på Udvidelser i fold-ud menuen,
find ADB+ og klik på skraldespanden ud for det for at fjerne det,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 30-03-14 18:29

Har du prøvet at logge på fra en anden pc og ikke en Mac der kører XP?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 31-03-14 20:46

Ja der er meget man ikke kan gennemskue. Men jeg tror du er på sporet. Alle disse blokerings værktøjer er for meget. vi er færdige på Ø E. hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 03-04-14 21:02

Tak for svaret o.v.n..
Jeg har fjernet ADB helt, men får igen få reklamer ind ad bagvejen
Hilsner
Ingelein