/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Nogen der har oplevet det ?
Fra : LuffeA
Vist : 411 gange
100 point
Dato : 29-03-14 14:48

Skønne Irland hvor jeg har tilbragt 8 ferier i bil og B&B, totalt afstressende bare at standse bilen og nyde en af lokaliteterne flere timer i træk på en spadseretur, og glæde sig til en aften med levende folkemusik og et par Guineess.

Skal derover igen om 4 år når jeg er blevet pangsjonist, og helst i bil igen da jeg ikke vil kostes rundt i et rejseselskab

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-03-14 16:13

Nej, ufatteligt smukt, men jeg har oplevet noget der ligner:
Stonehenge, Cornwall og Bath i Sydengland og så det Skotske Højland...

Også med en blanding af forhistorisk hedensk tro, romerne vikinge borge og begyndende kristendom,
det der undrer mig er at indslaget er på fransk?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 29-03-14 18:00

Citat
det der undrer mig er at indslaget er på fransk?

Sikkert en reklamevideo fra et rejseselskab, men der ligger også amatørvideoer på YouTube, man skal blot skrive en by eller lokalitet i søgefeltet, så kommer der en del forslag.

Jeg har også overvejet at tage til Wales.............der regner sikkert lige så meget som i Irland

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 29-03-14 21:09

hvis nogen vil have flot natur så prøv Island -- jeg har været i Irland og Island -- det var en fantastisk oplevelse.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-03-14 21:36

Jeg har endnu ikke været på Island, ogå en fantastisk natur, men Wales er også smuk.

Noget jeg kan anbefale er at leje en flodbåd og sejle fra Wales på Avon op til Strattford.
Her må man stadig selv åbne og lukke sluserne...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-03-14 21:35

Oppe i nordwales, kan man køre med et tandhjuls-tog op til toppen af bjerget "Snowdonia" og kigge ud over det hele hvis ikke skyerne hænger for lavt. Tag godt med tøj på så du ikke fryser på den timelange tur.