/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Normalfordelingskurve Excel
Fra : thewizards
Vist : 1552 gange
200 point
Dato : 26-03-14 16:37

Hej med jer

Er der nogen herinde, som kan fortælle mig hvordan jeg laver en normalfordelingskurve for elevers karakterer i Excel ?

Henrik

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-14 17:30
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-03-14 17:42

Og, som gammel censor, hvis over halvdelen af dine elever dumper,
er det ikke dem, men dig, læreren, der er noget galt med...

http://www.webmatematik.dk/lektioner/matematik-b/statistik/normalfordeling

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 26-03-14 18:01

Du har fuldstændig ret jeg har nu ingen problemer med elevernes præstationer og evner - endnu. Jeg er bare nysgerrig på hvordan jeg opretter et ark til den slags

Jeg takker for linket