/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows live mail 2011
Fra : okjk
Vist : 321 gange
100 point
Dato : 25-03-14 16:37

Nogen der kan hjælpe.
Jeg bruger Windows live mail 2011 som mailprogram og er ellers tilfreds med det - men når jeg vil vedhæfte en fil afbrydes programmet - af og til lykkes det så efter nogle forsøg andre gange må jeg ind i min webmail og sende det derfra. For lige at forebygge så vil jeg meget gerne undgå at bruge både gmail og Outlook.
Håber der er nogen der sidder inde med en løsning. Jeg bruger Windows 7.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-03-14 19:43

Kan det have noget at gøre med din sikkerhed? eller måske ´forbudte´ filtyper/størrelse..
MEN, hvis du kan sende fra nettet, må det være et lokalt problem/ dit program = sikkerhed.
Måske det kan hjælpe at tillade ´aktivt´ indhold - den har jeg haft mange problemer med.
http://www.gratisimage.dk/image-6CBD_5331CDF5.jpg

Kommentar
Fra : okjk

Dato : 26-03-14 17:10

Det hjælper ikke rigtig mig-selv desværre.