/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Skærmbillede for stort
Fra : Rytterknaegten
Vist : 571 gange
100 point
Dato : 25-03-14 16:04

Mit skærmbillede er blevet for stort (hvordan vides ikke) hvordan gør jeg det mindre??

mvh Rytterknægten

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-03-14 16:11

Hold Ctrl nede og rul med musehjulet...

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 25-03-14 16:11

Hold CTRL knappen nede og rul med musen
eller CTRL og + eller -

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-14 16:53

Hvis det er selve skærmen, så højreklik på skrivebordet = Skærmopløsning

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-03-14 16:53

eller nulstil, CTRL + 0

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-14 20:39

På proceslinjen (..nederste linje) til højre:

..er der et 'forstørrelsesglas' ikon ..efterfulgt af tallet; 100%.

Er tallet ikke 100 ??? ..kan du skifte tallet op/ned ved 'pilen' umiddelbart til højre for

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 25-03-14 20:40

Tryk på knappen auto/autotilpas på din skærm. Hvis det altså ikke er en bærbar pc.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-03-14 17:38

Køb en større skærm...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 28-03-14 12:43

Hvis problemet er at Windows skrivebordte er bredere end skærmen, så at du ikke kan se kanten af skrivebordet er d et din skærm du skal stille på. Som tidligere skrevet er der sansynligvis en knap der hedder autotilpas eller lignede. Alternativt skal du bruge knapperne på skærmen til at justere det viste område til skærmens fysiske størrelse.

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 14-04-14 03:39

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 14-04-14 09:20

Hvad var så lige losningen?