/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Justering af skrivehoveder?
Fra : jorbir
Vist : 565 gange
100 point
Dato : 25-03-14 11:45

Hej

Jeg har en HP OFFICEJET PRO 8500A PLUS PRINTER.

Problemet er:

Det startede med at den ikke ville printe ordentligt ud, der var streger og manglende farve.

Har prøvet og køre rense og justeringsprogrammet, MEN den kommer og siger JUSTERING MISLYKKEDES.

Har prøvet at tager skrivehovederne ud, taget en lille skål med varmt vand og sat dysserne ned i for at rense dem, denne proces har jeg gjort flere gange, og vandet er blevet gul, blå. rødt og sort. Har så sat hoveder i igen man den siger det sammen. ( Gjorde dette efter at have læst et indlæg her fra 2007).

Har brugt refiil printerpatroner, men har nu sat originale i.

Er det skrivehovederne der er færdige eller hvad??

Foreløbig tak for hjælpen til alle.

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 25-03-14 11:55

Skal lige sige at som det er nu kan jeg slet ikke printe noget ud.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-03-14 14:53

Citat
Er det skrivehovederne der er færdige eller hvad??

Sandsynligvis - de kunne sikkert ikke holde til de uoriginale farver du har brugt...

Uoriginale farver kan i det lange løb blive for dyre i brug.

Kommentar
Fra : Falcham

Dato : 25-03-14 19:55

Hvor gammel er printeren, hvor mange prints ?

Falchm