/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
google crom
Fra : Nul7
Vist : 334 gange
50 point
Dato : 24-03-14 20:45

Hvorfor, eller hvordan får jeg min google crom til at bruge dansk.
Jeg har være inde i indstillinger og vælge dansk, og brugt alle de hjælperedskaber der findes, men intet hjælper.
De internet sider jeg booker er godt nok på dansk men resten på engels, det gælder også stavekontrollen.
Jeg køre win 7.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-14 20:51

Er det selve chrome der ikke er på dansk, så hent dansk version her
http://www.google.dk/intl/da/chrome/browser/

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-14 20:53
Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 13-04-14 16:25

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 16-04-14 10:10

Du skal da endelig ikke komme med tilbagemelding!

Når du nu alligevel er logget ind for at kigge kunne du da komme med lidt respons!

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 20-05-14 18:24

Tak for svaret Klaudi.