/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fotos på lånt pc
Fra : scarlets
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 19-03-14 09:33

Har lagt en hel del fotos og en lille film ind på en pc, jeg har lånt og skal aflevere.

De fylder en del.

Hvordan får jeg dem med mig, hvis jeg lige venter med at købe en pc ?

Findes der et idiotsikkert sted på nettet, som ikke tager en krig, at oplade dem på eller er jeg nødt til at købe en dims, som koster en halv jetjawer ?

Mange tak : )

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 19-03-14 09:48

hvor meget fylder det du skal gemme i mb-Gb

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-03-14 09:49

En kammerat og jeg har netop købt en USB harddisk på 500 og 1000 GB til henholdsvis 400 og 500 kr. De er købt hos Elgiganten for et par dage siden. Bestilt på nettet og afhentet i butikken. Sig ved afhentning at den skal være ny og uåbnet, fordi det er en gave.
Den er til både usb2 og 3.
WD Elements og den er klar til brug.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-03-14 10:09

Ring til en ven
Mon ikke en eller anden vil lagre for di?
Du kan da også gemme på cd skive.

http://www.eksperten.dk/spm/904319

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 19-03-14 10:47

https://www.dropbox.com/
og mange andre - Google er min ven

Kommentar
Fra : poten

Dato : 19-03-14 10:47

Nu er sådan en ekstern harddisk = en dims som IKKE koster en jetjawer- faktisk en god ting at have i baghånden til en anden god gang...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-03-14 11:24

Brænd det ned på en skive.

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 19-03-14 12:01

anyway

den dropbox - hvor befinder den sig ?

På pc eller på nettet?

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-03-14 13:49
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-03-14 13:59

Hvis du har en gmail konto, har du aotumatisk adgang via din Google konto til Google drive, hvor du kan gemme og hente ??? GB, gratis. Har selv en betalingkonto, på 500 GB, der nu koster ca. 12 kr. om måneden. Du skal blot installere et lille upload/download program på PC'n.
Læs mere her: http://www.google.com/intl/da/drive/about.html

Accepteret svar
Fra : anyway

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-14 16:26

Citat
anyway

den dropbox - hvor befinder den sig ?

På pc eller på nettet?

Online som du bad om.

Godkendelse af svar
Fra : scarlets

Dato : 19-03-14 17:50

Tusind tak for jeres gode svar.
I er bare super