/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Genvindning eller bare indeklima
Fra : prøvet_husejer
Vist : 285 gange
177 point
Dato : 17-03-14 22:57

Hej vi bor i den halvdel af et dobbelt hus på 3 etager med alle soverom øverst. Det er trængt og 42 m2 på hver etage. Vi har købt et nilan comfort 300 brugt og kunne godt tænke os at høre om det er muligt at installere dette udelukkende på øverste sal. Det virker utrolig kompliceret at få rør ind fra koldloftet til midter etage i stue og kælder etage og samtidig vil vi gerne have gavn af det i soverummene øverst oppe da vor søn har allergi og om sommeren blir det ganske varmt her. Er det en tåbelig ide bare pga indeklima eller kan det lade sig gøre ?

Mvh

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 07-04-14 23:42

To ting.

Ikke forligneligt med et anlæg lavet af kunststoffer til brug på mere en to etager, når normerne læses.

For lille luftydelse til at det får nogen særlig effekt.

I praksis, det kan sagtens laves. Det kan næsten alt, hvis man kan og har råd!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-05-14 21:16

Det anede mig det var fuldkommen spild af tid...