/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Er dette spam eller?
Fra : Ammitz
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 17-03-14 14:33

Jeg har netop fået denne i min mailbox.
Jeg tvivler på rigtigheden heraf, - hvad er sort/hvidt af det?

Kære kunde,
Vi kan se, at der inden for de sidste 2 måneder har sendt mail via
pasmtp.tele.dk med dit domæne xxxxxx.dk. Mail servicen pasmtp.tele.dk
nedlægges, hvilket betyder, at der ikke længere kan sendes via denne
service.
Du bedes derfor tilrette din mail opsætning snarest således, at du
fremover sender via den mailudbyder, hvorfra du henter dine mail.

Bemærk at TDC ikke kan yde hjælpe til opsætning hos en fremmed udbyder.

Kan du ikke sende via din mailudbyder, så skal du evt. tilkøbe produkt
hos dem eller flytte dit domæne til et sted, hvor der også tillades
afsendelse.

Ammitz

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 110 point
Dato : 17-03-14 15:08

Nope, den er god nok.

Du har på et eller andet tidspunkt modtaget en mail omkring ændring af din mailopsætning, prøv at søge efter mails fra tdc og se om du kan finde den

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 17-03-14 15:10

Ellers kan du jo starte her: http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=34161

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 17-03-14 15:25

Tak for svaret EXTERMINATOR.