/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Optimizer Pro
Fra : hovsada
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 17-03-14 07:21

virker dette program ..er det seriøst og kan det anbefales...min pc er blevet utrolig langsom og det popper en masse op ved start, som først skal clickes væk inden jeg kan "mase mig igennem "

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-03-14 07:35

Det noget du har fået med ved installering af et andet program. Virker muligvis men jeg ville gå ind og fjerne det under kontrolpanel > Fjern program

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-14 07:51

Citat
som først skal clickes væk inden jeg kan "mase mig igennem "
Afhængig af hvad du har fået ind på din pc, så ville en formatering sikkert være på plads.

Scan din pc med dette
https://www.malwarebytes.org/
Regcleaner
http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-14 07:53

Mener at et af programmerne også har en indbygget ´tun din pc´.

Wise Registry Cleaner 7.94

Wise Disk Cleaner 8.04

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 17-03-14 08:47

Der findes jo et hav af forskellige programmer, jeg har f.eks. stor glæde af

http://www.iobit.com/advancedsystemcareper.php

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-03-14 16:48

ja og jo mere man installerer jo mere lort får man med ind

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-14 19:50

Citat
ja og jo mere man installerer jo mere lort får man med ind

Nu er der ingen der påstår at livet skal være nemt = slet ikke på en pc.

Men alt det kunne være undgået hvis du havde brugt et program som dette.
http://help.comodo.com/topic-82-1-157-1234-.html
Så kunne du bare klikke dig tilbage i tiden, til hvor alt var som det skulle, og alt var igen iorden og rent.
At mennesker ikke engang ´gider´ at afprøve det, siger lidt om mennesker, de vil hellere have skidt og møj og flere timer/dages problemer = end bruge et program der kan fjerne problemet/rne på et par enkelte klik og en genstart.
Simpelt, men ikke en herinde har fortalt mig at de bruger det, eller lignende.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 17-03-14 21:22

Jeg har tidligere gendannet til et tidligere tidspunkt..... Kan jeg bruge det program til det ? ...eller skulle det have været installeret på det tidspunkt ! ( ? Til "mig-selv")

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-14 21:35

Det skulle du have installeret fra dag 1, så kunne du gendanne som det passede dig, afhængig af det antal ´billeder´ du har taget af systemet.
Selv har jeg fra install og ved store opdateringer af programmer eller lignende, men jeg er desværre rimelig begrænset af antal, da min disk ikke har ret megen plads til overs.

Og vælger du at bruge det i fremtiden, så husk at fjern X ved alt i indstillinger, ellers tager det en backup rimeligt tit, og diskpladsen bliver mindre - og så går programmet i ´selvsving´ på et tidspunkt og nægter dig næsten alt = det klares dog hurtigt ved at du defragmenter alle dine backup´s og ellers sletter nogle af dem (tager et par minutter) - mange går i panik og vil slette programmet og på den måde laver rimelig stor skade, men ikke nødvendigt, bare defragmenter.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-03-14 23:46

Citat
Det skulle du have installeret fra dag 1,

Ikke lige hvad jeg mente, men bare fra et tidspunkt hvor din pc kører godt og alt er iorden.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-03-14 10:42

Programmer fra iobit, har det med "at brede sig" og det kan være svært at komme af med det hele efterfølgende.

Jeg har prøvet mange forskellige, men efterfølgende fjernet dem igen, men ét program jeg bruger i dag og som findes i en gratis version, og som rydder op er Glary Utilities:

http://www.glarysoft.com/

Det har mange muligheder.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 18-03-14 10:59

Mig-selv !.....prøvede at installere Malwarebytes, men når jeg vil slette alle de fundne filer, skal jeg genstarte. Og kan så begynde forfra

Kommentar
Fra : poten

Dato : 18-03-14 11:08

Sikke da noget sank Alka, jeg bruger selv Iobit - det er fremragende
(hvis man forstår at bruge det).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 18-03-14 11:34

Citat
genstarte. Og kan så begynde forfra

Vil det tage dét den finder, det lyder mærkeligt, bruger selv programmet og det fjerne alt det, som det finder og selv efter genstart er det fundne væk = eller rettere det ligger i karantæne.
Tror virkelig at du har fået hentet noget skidt ned, hvis Mallwarebytes ikke kan fjerne det, eller det kommer igen med det samme..

Kommentar
Fra : mig-selv