/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
installering
Fra : katin
Vist : 413 gange
300 point
Dato : 15-03-14 22:55

Jeg har en Toshiba Satellite L350. Jeg prøver at starte med recovery. Den finder harddisken men når den begynder at kopiere filer stopper den.
Er der nogen der kan hjælpe ??

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 16-03-14 09:30

Det kan være at det er harddisken der er begyndt at blive dårlig.
Når jeg starter min Acer, er det tit at den bliver hængende der hvor firmanavnet står og hvor der står "Tryk f2 for at komme ind i bios", da jeg så ringede til Acer fik jeg besked på at det sandsynligvis er harddisken der er begyndt at blive syg.

Kommentar
Fra : katin

Dato : 16-03-14 11:01

Jeg har prøvet at skifte harddisk uden resultat

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-03-14 11:40

Citat
Jeg har en Toshiba Satellite L350. Jeg prøver at starte med recovery. Den finder harddisken men når den begynder at kopiere filer stopper den.
Er der nogen der kan hjælpe ??

Prøver du at lave en recovery fra et sæt DVD'r? Så er det sandsynligvis din skive der ikke duer.
Sæt den originale harddisk i, og kør recovery fra den, hvis du da ikke har fået slettet recovery partitionen på den ved et uheld.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 16-03-14 11:44

Hvis ikke nogen af delene lykkes, så tjek ægthedsbeviset på maskinen, og find ud af, hvilken version styresystem du bruger, køb så et installationsmedie hos din lokale PC pusher, og kør maskinen op fra bunden. Hvis du har problemer med at finde de rigtige drivere, så prøv at installere Slimdrivers, og lad den finde de relevante drivere, installer kun en enkelt af gangen, genstart maskinen og kør en ny Slimdriver scan, og så fremdeles indtil det hele virker.
http://slimdrivers.joydownload.com/?c=22&gclid=CNq5scTvlr0CFUvncgodQlEAYQ

Kommentar
Fra : mig-selv