/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Religion / Spørgsmål
10  molokyle 587
Religion, Hinduisme
Fra : wasd
Vist : 802 gange
20 point
Dato : 10-03-14 09:57

hvad laver en ortodox hindu og en ortodox katolik? evt. link

på forhånd tak

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-03-14 10:58

Interessant spørgsmål som du nok skal spørge de implicerede personer om...

Findes der i det hele taget et begreb der hedder en ortodox hindu og en ortodox katolik?

Tag du en god søgetur på nettet, så bliver du meget klogere!

Kommentar
Fra : wasd

Dato : 10-03-14 11:09

det skulle jeg mene, men det betyder man følger bogen til punkt og prikke

Accepteret svar
Fra : prio

Modtaget 10 point
Dato : 10-03-14 11:18

Kan vi ikke får fred for Jørn Rudolph?

Godkendelse af svar
Fra : wasd

Dato : 10-03-14 12:33

Tak for svaret prio. men kan ikke bruge det