/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Vin med på ferien til Sverige via Norge
Fra : Birdie56
Vist : 386 gange
200 point
Dato : 09-03-14 23:07

På hvilken måde kan man tage 8-10 liter vin med på 14 dages ferie i Sverige, når man skal indenom Norge i 2 dage? Er det muligt at få vinen plomberet eller hvordan skal man forholde sig.???
Rejser via Danmark/Sverige.
Nogen som kan hjælpe med svar

Kommentar
Fra : poten

Dato : 09-03-14 23:50
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-03-14 21:56

Kan du ikke bare grave dét ned, før grænsen, og tage tilbage og hente det igen.

NB hvis det er dig selv der drikker vinen under vejs, så pas på %%% dagen efter.