/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
ankler knækker sammen
Fra : bublebee
Vist : 286 gange
100 point
Dato : 09-03-14 16:33

for snart halvanden måned siden vrikkede jeg om på en eller anden måde og slog begge ankler. Jeg ømmede mig og tænkte ikke mere over det, dagen efter var den ene hævet, men tog det som en forstuvning og gav den noget støttebind på. Hævelsen forsvandt.

Men men men - når jeg drejer med fødderne eller hvordan jeg skal beskrive det - fra side til side eksempelvis, så gør det ondt og nu har jeg to gange siden været ude for at den ene ankel pludselig knækker sammen og jeg vrikker om igen - senest idag. Ja jeg ved godt jeg også skal til lægen med det - men er der nogle der har oplevet det samme ??

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 09-03-14 16:51

Du kan have beskadiget et ledbånd og du kan have brud på lægbenet(den tynde knogle). Husk ledbånd kan ikke ses på et røngtenbillede, der skal en scanning til.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 09-03-14 20:38

så må jeg vidst hellere have fat i lægen imorgen - haha nu er det den modsatte ankel der er hævet fordi den knækkede sammen idag :(