/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Bundmaling
Fra : blendstrup
Vist : 246 gange
100 point
Dato : 09-03-14 11:24

Jeg har noget rød bundmaling stående fra min gamle båd, Er der en der ved om man kan skifte farven ? da jeg vil gerne have det om til sort?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-03-14 14:15

De var jo sikkert nemmere at købe sort bundmaling, og prøve om du kan sælge den røde til en klubkammerat, det skulle ok kunne lade sig gøre når prisen er rigtig.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 09-03-14 16:18

Kan du ikke bare male den sort til 20 cm under vandlinien - og så bruge den røde nede på dybt vand

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-03-14 17:20

Naturligvis kan du det, forudsat at den nye sorte bundmaling er samme type som den røde.