/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
genvej i windows 8
Fra : hightowernr1
Vist : 213 gange
100 point
Dato : 08-03-14 13:37

hvordan ligger jeg en genvej som app ind på windows 8?
F.eks. til tv2, så jeg kan gå direkte til site. jeg kan ikke finde den app, som jeg tidligere brugte?
Jeg hjælper en med dette, og er ikke helt dus med W8

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-03-14 14:08

Kan du ikke bruge en gen? højreklik på skrivebord og NU - genvej, indtast adressen på websiden og gem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-03-14 14:08

Citat
Kan du ikke bruge en gen?

Der skulle stå genvej...

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 08-03-14 14:28

jeg vil gerne have den til at ligge på skrivebordet lige som alle de andre app. det er i windows 8. altså ikke ude på det alm. skrivebord. der ligger den allerede nu.
ved der er en app man kan bruge når man går på nettet, hvor man kan gemme genveje, men tror den er blevet slettet.

Annuller spørgsmålet
Fra : hightowernr1

Dato : 08-03-14 16:00

Jeg fandt ud af det.