/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Kaptajn-Tommy - EU og dagpenge
Fra : lgs
Vist : 349 gange
300 point
Dato : 05-03-14 15:00

Tak for diskussionen!

Accepteret svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Modtaget 300 point
Dato : 05-03-14 18:20

Selv tak, lgs

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 05-03-14 20:01

Tak for svaret Kaptajn-Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 05-03-14 20:25

Nej, det er alt for meget.
Men tak skal du ha'!!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 06-03-14 20:14

Jamen, så kan du måske til gengæld gøre det lidt mere klart for mig, hvad fa´en man som daglig nysgerrig skal bruge alle de points, man rager til sig, til - altså hvis ikke lige man som her gerne vil påskønne mere end ET svar på ens spørgsmål.
Det burde så være et spørgsmål Kandu´s direktion" kom med at svar på.
Jeg har spurgt på Folkekirkens Nødhjælps genbrugsbutik, men de mente ikke lige, de kunne få disse overskudspoints indpasset i deres sortiment

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-03-14 20:04

Har du prøvet om Røde Kors vil ha' pointene - eller Red Barnet V/Mimi Stilling Jacobsen. Hende, der sagde de nok så berømte ord; "En ven, det er en flygtning du endnu ikke har mødt" I baggrunden så man lykkehjuldrejeren, Bengt Burgs tilfredse gutmenschen smil.
Røde Kors/Red Barnet kunne f.eks. bruge pointene til fratrædelsesgodtgørelser.

Mvh.
Tommy.