/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
batteridrevet lampe med sensor
Fra : slili
Vist : 564 gange
30 point
Dato : 05-03-14 11:18

hej.

jeg søger nogle batteridrevet lamper med sensor, som skal bruges indendørs. de skal bruges i et hus mellem etagerne, åltså nar man går fra kælderen og op i stue-etagen,

stik kontakterne er placeret nede i kælderen så når man skal ned i kæleren er der ingen lys på trapperne om aftenen.

så jeg søger nogle små lamper med censor jeg kan montere ved trapperne.

håber nogen kan hjælpe, det må også gerne være fra tyskland, da jeg alligevel skal til flensburg og et par dage, så kan jeg passende tage dem med der, hvis ikke man kan få dem i dk.

på forhånd tak

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-03-14 12:48

Jeg mener at Aldi har nogen liggende.

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 05-03-14 12:52

ALDI har nogle gange nogle på tilbud .Der er to typer 3 stk for ca. kr.100,- eller 2 stk for ca.
kr.100,-
Har selv købt dem og bruger dem, de virker til det du skal bruge dem til så se efter i ALDI tilbud det er ikke hver gang de har derm, eller se efter når du er i Tyskland.

den ene model hedder Livarno Lux Led sensor

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 05-03-14 13:04

http://www.lidl.de/de/LIVARNO-LUX-/LIVARNO-LUX-LED-Lichtleiste-4

Det var Lidl jeg købte den ene slags i, 2 stk for ca. 100,- +? , Alde sælger også nogle der har jeg også købt nogle der kan bruges

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 05-03-14 13:07

http://www.discounto.de/Angebot/LIVARNO-LUX-LED-Sensorleuchte-147544/#.UxcTNE2Yb8M
Her er den model du skal købe, har den selv og de virker.

Kommentar
Fra : slili

Dato : 05-03-14 13:36

perfekt...

kan man montere den på loften, eller hjørne mellem loft og væg???

Kommentar
Fra : slili

Dato : 05-03-14 13:53

øv noget møg..

kan ikke bestille dem fra amazone, de sender ik til min adresse, og på ebay kunne jeg ikke inde nogen..

ved du hvilke butikker der måske sælger sådan nogle

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 05-03-14 20:20

Du har da lige fået at vide, at ALDI og/eller Lidl sælger den slags

Kommentar
Fra : slili

Dato : 05-03-14 21:11

ja som A A vare, dvs aldi Aktuelt, dvs det er noget de får en gang imellem, dvs de har dem ikke pt

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 30 point
Dato : 05-03-14 21:27

Hej

Denne kunne måske være det du søger efter, 64 kr, inkl gratis forsendelse til Dk

http://www.miniinthebox.com/l0803s-8-led-2-mode-white-light-infrared-sensor-motion-activated-led-lamp-2xaa_p383973.html#prod_description

Jeg har købt forskelligt i firmaet, det har været OK, forsendelsen kan være lidt længe undervejs.

MEN HUSK, bestil aldrig noget til 80 kr eller derover, så går Postvæsenet amok, tager 170 kr for at toldbehandle pakken + 5-10 kr i told.

Så hvis du skal bruge mere end en, skal du lave seperate bestillinger, en af gangen, så er der ingen problemer.

Du kan selvf også lave denne søgning

motion sensor led battery light

på amazon.co.uk (aldrig Amazon.com, samme problem med postvæsenet), der har de også nogle billige.

Samme søgning på ebay.co.uk giver også mange hits, men vær sikker på varerne bliver sendt fra et EU-land, ellers...... samt husk at tjekke forendelsesomkostningerne

Kommentar
Fra : Hejdu58

Dato : 06-03-14 00:35

Citat
kan man montere den på loften, eller hjørne mellem loft og væg???

JA det kan du. Det har jeg selv gjort.
Citat
øv noget møg..
kan ikke bestille dem fra amazone, de sender ik til min adresse, og på ebay kunne jeg ikke inde nogen..

Det er et stykke tid siden Aldi og Lidl har haft nogen som partivare så det er nok snart på vej igen, for de har den af og til hvis det er en trøst, men du skal helst være der de første da har den for de har som regel ikke nogen tilbage efter en tre fire dage.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-03-14 19:24
Godkendelse af svar
Fra : slili

Dato : 07-03-14 12:29

Tak for svaret vagnr.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 07-03-14 12:53

Selv tak, slili.