/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Adskillelse af varerum i opel astra
Fra : axelbjarne
Vist : 494 gange
100 point
Dato : 05-03-14 09:37

Jeg måtte have adskillelse i varerum på en Opel Astra 1996, sidst jeg var til syn. Min "sorte" mekaniker (nej, han er ikke fra Afrika) satte en træplade op, men den larmer sgu. Er der noget jeg kan gøre ved det?

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-14 11:29

Støjdæmper plader fra bilteme/ thansen
http://www.thansen.dk/soeg/?q=St%C3%B8jd%C3%A6mper%20

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-14 11:30

Det ville linket ikke - skriv STØJ og det dukker op

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-03-14 11:32

Kan du ikke bruge et almindeligt stålgitter, der skulle ikke være så meget resonans i.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 05-03-14 11:46

Køb nogle gummibøsninger, bor hullerne i pladen op, så de passer, sæt evt almindelig tætningsliste pladen rundt.

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 06-03-14 15:59

Jeg prøver med gummibøsninger når det bliver lidt varmere - på søndag skulle det blive op til 15 grader...

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 06-03-14 17:26

Du kan opnå yderligere dæmpning, hvis du spænder en metalskinne (med et mellemlæg af tætningsliste) tværs over pladen. God arbejdslyst.