/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skrivebordsbaggrund
Fra : bjarnebr
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 03-03-14 22:41

Jeg havde et billede liggende på min Pc som jeg ville se hvordan det så ud som skrivebordsbaggrund, nu kan jeg ikke komme tilbage til den oprindelige skrivebordsbaggrund, selv om jeg har slettet billedet og den mappe det lå i.
Nogen forslag?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-03-14 22:45

Som da du valgte billedet som skrivebordsbaggrund, vælger du nu en anden baggrund.

Selvom du sletter billede og mappe, bliver det liggende, fordi det er kopieret over til Skrivebordet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-03-14 23:19

Er det Win XP ??

Højreklik skrivebordet > Egenskaber > fanen skrivebord > klik på INGEN.

M.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 03-03-14 23:37

Jeg har Windows 7 64bit, og har prøvet at vælge maskinens installerede tema (Aser),eg har også prøvet Mosebaek's forslag men der er ikke noget der hedder egenskaber når jeg højreklikker på skrivebordet, jeg har samtidig med dette problem fået den "sidegevinst" at jeg ikke kan slå lydene frahver gang jeg forsøger at ændre skrivebordsbaggrunden slås Windows standartlyde til igen.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 100 point
Dato : 03-03-14 23:43

Jeg skrev, du skulle gøre, som du gjorde første gang.

Den hedder Personlige indstillinger, når du højreklikker.

Prøv dig frem.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-03-14 23:53

http://www.gratisimage.dk/image-846B_53150717.jpg
Citat
Jeg skrev, du skulle gøre, som du gjorde første gang.

hvor kan man ændre egenskaber for baggrunden ved at højrelikke på et billede = anvedn som baggrund - hvis det er dét som vedkommende har gjort.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-14 01:02

Jeg har lige forsøgt at køre systemgendannelse tre gange men hver gang får jeg en fejlmeddelelse om at systemgendannelsen ikke kan få adgang til en fil, jeg har afbrudt både firewall og antivirusprogrammet under gendannelsen, men resultatet hver det samme hver gang, så jeg har besluttet at starte forfra og gendanne harddisken som da jeg købte pc'en.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-14 01:05

Jeg højreklikkede på billedet og valgte "Brug som skrivebordsbaggrund" men nu kan jeg ikke få lov til at gå tilbage, så derfor gør jeg som i mit forrige svar.

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 04-03-14 01:06

Tak for svaret Bille1948.