/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Installation
Fra : sdam
Vist : 395 gange
200 point
Dato : 03-03-14 09:52

Hvorfor skal jeg, hver anden eller trejde gang jeg skal bruge printeren, reinstallere min printer's software igen?
Det er møg irriterende. Jeg har haft hele molivitten afinstalleteret, og derefter installeret igen, men lige meget hjalp det!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 200 point
Dato : 03-03-14 11:52

Ny installation:
(jeg går ud fra at du ikke har flere printere.

Printeren er slukket og USB stikket taget ud.
Start computer
Gå i kontrolpanel og slet hvad der er af printere.
Genstart computer

Læg cd'en til printeren i og følg anvisningen

Efter installationen og efter en genstart
Gå i kontrolpanel og test adgangen til printeren som skal vise et V ud for printeren (default)

Men det har du måske allerede prøvet.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-03-14 00:21

Hvis den plejer at virke, kan det være fordi den ikke er egnet til dit system = find en anden driver.
Det kan også være dit Antivirus program der snupper et par filer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-03-14 17:12

Følg Eyvind's råd ovenfor, men FØR du forsøger at geninstallere fra installations CD'en, så renser du din registreringdatabase med f.eks. CCleaner: http://www.piriform.com/ccleaner/download

Her er en vejledning i brugen af CCleaner: http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 11-03-14 08:19

Tak for svaret Eyvind.