/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hvordan måler man tændspole og lysspole
Fra : EiHaBr
Vist : 762 gange
100 point
Dato : 28-02-14 21:46

Hvordan måler man en tændspole og en lysspole og hvad skal målingen vise.
Jeg vil gerne lære at lave en test på spolerne.
Knallerten jeg har er en Puch MS 50 fra 77.
Ja jeg kan jo næsten regne ud hvordan, men hvad skal de vise i måling for at være okay.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 01-03-14 11:55

Ved ikke hvad de ´tallene´ er, men hvis de virker - kan man jo bare være glad.
Samt det er yderst sjældent at de brænder af, af sig selv.
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/service_fejlfinding_elektrisk.php