/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
noter til word dokument
Fra : denevigeuheldige
Vist : 233 gange
50 point
Dato : 27-02-14 16:02

Er der nogen der kan tippe mig muligheden for at tilføje rettelsesnotaer i forbindelse med et word dokument via en vedhæftet note?
Jeg har set eksempler på hvor man kan vedhæfte en gul box hvori man kan tilføje tekst og hvor denne gule box er tilknyttet et bestemt ord i en linie. Boxen popper kun op når man markerer det rettede ord.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 27-02-14 17:52

Hvilken Word version bruger du?

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 27-02-14 20:36

Jeg bruger 2010 pro

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 27-02-14 20:40

Under indsæt - figurer fandt jeg noget jeg kunne bruge.

Annuller spørgsmålet
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-03-14 22:30

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål