/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Autoudfyld driller - Win XP
Fra : ingelein
Vist : 352 gange
50 point
Dato : 24-02-14 19:26

Hej
Jeg har nu flere gange i Google Chrome skrevet en lang tekst i en tekstboks. Når jeg så skal udfylde navn, adresse osv. skifter siden til noget "autoudfyld" kram, som jeg lige nu ikke kan huske præcist, men det betyder at den side jeg skrev på er pist væk og jeg kan ikke gå tilbage med øverste pil som ved alle andre sider man vil tilbage til.
Hvordan kommer jeg tilbage til min side - eller hvordan stopper jeg autoudfyld?
mange hilsner
Ingelein

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 24-02-14 19:36

AutoFyld er som standard aktiveret. Følg vejledningen nedenfor for at deaktivere funktionen.

Start browseren
Klik på Chrome-menuen Chrome menu på browserens værktøjslinje. (de 3 streger oppe til højre)
Vælg Indstillinger.
Klik på Vis avancerede indstillinger, og gå til sektionen "Adgangskoder og formularer".
Fjern markeringen i afkrydsningsfeltet "Aktiver AutoFyld for at udfylde webformularer med et enkelt klik".

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-02-14 22:28

Citat
skifter siden til noget "autoudfyld" kram

Er det på alle sider det sker, ellers kunne det være en fejl på selve siden.
Eller sker det når du flytter musen til en anden tekstboks.
Autoudfyld plejer ikke at ændre siden du er på, før du klikker videre.

http://www.roboform.com/dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-02-14 22:31

NB; for mig lyder det som om du bliver omdirigeret til noget du skal købe

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 26-02-14 00:29

Hej
Ja, det er som Eyvind skriver, sagen er "bøf" nu
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-14 14:51

..så giv dog Eyvind sine surt fortjente påængår ingelein
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 29-03-14 15:48

Tak for svaret Eyvind.