/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Opdateringsproblem...
Fra : poten
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 24-02-14 18:13

Jeg skulle hjælpe en veninde med at opdatere sin computer som kører Microsoft Vista - på listen over downloads er der denne:

http://peecee.dk/upload/view/432528

Men den melder hele tiden fejl nå man vil downloade og installere den...

Hvad hunden er der mon galt?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 18:20

Prøv igen.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 24-02-14 18:24

Citat
Prøv igen.

Sagde det store komiker geni!

Det har jeg gjort til bevistløsthed

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 18:27

Er det ikke nogenlunde samme svar, som du normalt giver andre herinde.

Citat
Sagde det store komiker geni!

Det må være din påstand.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-02-14 18:30

Google er din ven - aner ikke om de virker.
https://www.google.dk/#q=hp+w2007+vista+drivere

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 24-02-14 18:30

Lad være med at installere den, du har ikke noget at bruge den til, skærmen virker ok uden den.

Højreklik på den og vælg Skjul, så skulle den ikke komme igen!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-02-14 19:29

Hvad siger enhedshåndteringen om den skærmdriver - eller viser den bare standard plug and play.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 25-02-14 07:49

det der med at opdatere/downloade i vistas har jeg også prøvet jeg tror at det noget virus af en eller anden art

Godkendelse af svar
Fra : poten

Dato : 25-02-14 08:20

Tak for svaret Klaudi.

Det er nok det jeg gør, skærm og computer kører for så vidt udmærket...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-14 17:27

velbekomme