/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Totrinsbekræftelse med Outlook
Fra : olarsen
Vist : 451 gange
200 point
Dato : 24-02-14 17:42

Jeg ville slå 'Totrinsbekræftelse' til på min E-mail, men fortrød det efterfølgende, uden at gøre det færdigt, hvordan slår man det fra igen? Jeg kan ikke synkronisere mails på min smartphone, -fordi jeg ikke gjorde arbejdet færdigt-, men er der en løsning??

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-02-14 20:10

Kan du ikke lige skære problemet lidt mere ud i pap? Jeg forstår nemlig ikke helt, hvad det er der er problemet - måske er jeg bare lidt tungnem

Clou

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-02-14 20:28

Jeg forstår heller ikke spørgsmålet, hvad er totrinsbekræftelse?

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 25-02-14 20:46

Totrinsbekræftelse er noget MS har 'opfundet' til deres mailprogram (hotmail f.eks), således at man er bedre sikret mod at få hacket sin mail, men hvis men ikke ved hvad det er, er det nok svært at hjælpe - ikk!?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 25-02-14 20:54

Nååå så det er på Outlook.com og ikke i mail programmet Outlook.

Annuller spørgsmålet
Fra : olarsen

Dato : 03-03-14 17:26

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål