/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gult klistret "stads" på loft.
Fra : tinolarsen
Vist : 438 gange
100 point
Dato : 21-02-14 08:46

På loftet i mit soveværelse og i stuen ud mod samme gavl er der nogle fedtet gult stads, som også løber lidt ned af væggene..

Huset er fra 2012.. Nogen ide til hvad det kunne være??

Kommentar
Fra : poten

Dato : 21-02-14 09:07

Næh... Det er jo umuligt at sige noget om når man ikke har set det

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-02-14 09:11

Vand løber ind gennem taget, opløser noget og aflejrer det på dit loft.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 21-02-14 09:35

pbp_et har muligvis ret:

Mine forældre havde for nyligt samme 'problem'. Det skyldtes et par løse sammenføjninger i den ellers næsten nylagte tagpap dækning. Efter en fastgørelse og overtjæring blev utætheden stoppet og problemet gik i sig selv. (Der skulle selvfølgelig efterfølgende males indvendigt)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sybil3

Dato : 21-02-14 09:48

Ummidelbart også mit bud... har du været på loftet?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-02-14 10:54

Syntes du skulle få fat i dem der har bygget huset - det må være et eller andet byggesjusk og hvis du først begynder at rode med det, kan du måske komme i problemer i forhold til garantier.

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 21-02-14 11:36

Enig: Det er en ommer fra bygmesterens side!

Godkendelse af svar
Fra : tinolarsen

Dato : 06-04-14 22:41

Tak for svaret molokyle.