/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
ipad air
Fra : return
Vist : 571 gange
500 point
Dato : 19-02-14 21:02

hej

har en ipad air som er helt ny problemet er det at jeg sidder og prøver at klikke på itunes store appen
stort set hver gang jeg gør det prøver den at åbne men den går næsten hele tiden ned og hvis den nogle englte gange ikke går ned når man åbner den så går den ned hvis man prøver at vil se feks en forfilm - er der nogen der måske kan fortælle mig hvad det skyldes

hilsen return

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 19-02-14 22:36

Prøv evt. at kigge her http://youtu.be/QrTeqwIe8aE

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 250 point
Dato : 20-02-14 07:58

Nulstil den til fabriks indstillinger, husk backup af dine filer!

iPad Air - How to Reset Back to Factory Settings
http://www.youtube.com/watch?v=JF4tk1bAm10

Og her fra Manualen!

Genstart og nulstil iPad
Hvis der er noget, der ikke virker korrekt, kan du prøve at starte iPad igen, tvinge en app til at
slutte eller nulstille iPad.
Genstart iPad: Hold knappen Vågeblus til/fra nede, indtil det røde mærke vises. Flyt fingeren hen
over mærket for at slukke iPad. Du tænder iPad igen ved at holde knappen Vågeblus til/fra nede,
indtil Apple-logoet vises.
Der er måske ikke ret meget strøm tilbage på iPad. Slut iPad til USB-strømforsyningen for at
oplade.
Tving en app til at slutte: Hold knappen Vågeblus til/fra øverst på iPad nede i nogle få sekunder,
indtil der vises et rødt mærke, og hold derefter knappen Hjem nede, indtil appen slutter.
Hvis du ikke kan slukke for iPad, eller hvis problemet fortsætter, skal du evt. nulstille iPad. Gør kun
dette, hvis du ikke kan genstarte din iPad.
Nulstil iPad: Hold knappen Vågeblus til/fra og knappen Hjem nede samtidig i mindst 10
sekunder, indtil Apple-logoet vises.
Du kan nulstille ordbogen, netværksindstillingerne, layoutet af hjemmeskærmen og
lokalitetsadvarsler. Du kan også slette alt indhold og alle indstillinger.

Nulstil iPads indstillinger
Nulstil iPads indstillinger: Gå til Indstillinger > Generelt > Nulstil, vælg derefter en mulighed:
• Nulstil alle indstillinger: Alle indstillinger nulstilles.
• Slet alt indhold og alle indstillinger: Dine oplysninger og indstillinger fjernes. iPad kan ikke
bruges, før den indstilles igen.
• Nulstil netværksindstillinger: Når du nulstiller netværksindstillinger, fjernes tidligere brugte
netværk og VPN-indstillinger, der ikke er installeret af en konfigurationsbeskrivelse. (Du fjerner
VPN-indstillinger, der er installeret af en konfigurationsbeskrivelse, ved at gå til Indstillinger >
Generelt > Beskrivelse og derefter vælge beskrivelsen og trykke på Fjern. Det vil også fjerne
andre indstillinger eller konti i beskrivelsen.) Wi-Fi bliver slået fra og derefter slået til igen, så
en evt. netværksforbindelse afbrydes. Indstillingerne Wi-Fi og “Spørg før tilslutning” vil stadig
være slået til.
• Nulstil tastaturordbogen: Du føjer ord til tastaturordbogen ved at afvise de ord, som iPad
foreslår, når du skriver. Når du nulstiller tastaturordbogen, slettes alle de ord, du har tilføjet.
• Nulstil hjemmeskærmens layout: De indbyggede apps bringes tilbage til deres originale layout
på hjemmeskærmen.
• Nulstil lokalitet & anonymitet: Nulstiller lokalitetstjenesterne og anonymitetsindstillingerne
til fabriksindstillingerne.

Kommentar
Fra : return

Dato : 20-02-14 08:22

hej
har selv løst problemet på den her måde og det virker

Prøv at gå fra stående til liggende, når den ikke i iTunes, så prøv igen, mens i iTunes, og forskellen er enorm.
ITunes App lukker, når iPad Air drejes til liggende position fra stående utroligt men sandt

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-14 08:32

Det da noget skod noget, det burde da virke om det ligger eller står!

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 21-02-14 18:32

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-02-14 12:26

velbekomme