/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows antibreach tools
Fra : ladegard
Vist : 365 gange
100 point
Dato : 19-02-14 15:19

Er der nogen der kender ovenn., som er en trojan, der sniger sig ind og blokerer sikkerhedscentret på Windows Vista. Min søster fik det og jeg fjernede det med TDC's sikkerhedspakke. Tdc kendte dog intet til det. Det skulle have været stoppet inden det blev lagt ind i User/appdata/roaming. Programmet "fandt" en masse vira som kostede 90 dollars at få fjernet.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-02-14 15:32

Det er bare noget af det sædvanlige snot, man får ned på sin PC, hvis man ikke passer på, hvad man klikker på.

https://www.youtube.com/watch?v=bH0aSTa1L3c

Klik aldrig på diverse pop-ups der fortæller at din PC er i fare elle rlignede, hvis ikke den var i fare så kommer den det i hvert fald.

Accepteret svar
Fra : poten

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-14 19:08
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 21-02-14 07:49

Brug malwarebytes til at fjerne den, når du har fjernet den så ryd op på dine computer med MS diskoprydning som er i Windows og bagefter med ccleaner.

Godkendelse af svar
Fra : ladegard

Dato : 22-02-14 13:14

Tak for svaret poten.