/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logger jeg på messenger altid?
Fra : Flemsen
Vist : 438 gange
190 point
Dato : 19-02-14 14:41

Hej.

Hvis jeg logger på min PC med hotmail så logger jeg på messenger.

Men hvad sker der hvis jeg logger på med min mobil telefon hvor der ikke er messenger installeret? Kan andre så se at jeg er online?
Det er altså et spørgsmål om hvorvidt jeg altid logger på messenger selvom jeg ikke har det på min telefon, og om andre kan se at jeg er online, selvom jeg ikke har det og jeg jo ikke kan se om jeg logger på.

Tak

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 19-02-14 15:35

Du kuinne jo teste det sammen med en der følger dig på messenger!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-02-14 20:27

Hvis Messenger ikke er installeret, bør den heller ikke kunne kommunikere med dig.
Men om de kan se dig, hvis du har koblet telefonens nummer på din Messenger konto - er jeg ikke sikker på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-02-14 15:35

Er det MSN ??? ..for det bliver udfaset til fordel for Skype.

Hvis det skulle være forbindelse mellem hotmail, MSN, ..på din mobil uden Messenger installeret?

Så gætter jeg på; du skal tjekke dette under dine SYNCRONISERING's indstillinger på Mobilos
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 190 point
Dato : 21-02-14 09:26

For at uddybe en smule: På min android telefon kan jeg synkronisere mine Facebook kontakter med mine 'Kontakter' i telefonbogen ...UDEN jeg har en Facebook App installeret!

Desuden; Android og Google tjenester hænger uløseligt sammen. Hvis din telefon er med Microsofts mobilsoftware gætter jeg på at div. Microsoft tjenester (som f.eks. MSN og Hotmail) ligeledes sniges ind af 'bagdøren'
</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Flemsen

Dato : 25-02-14 20:50

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-02-14 21:42

Molokyle - min PC microsoft windows 8 "konto" er min gmail (for at hente gratis win programmer)

Skype som nu ejes af Microsoft vil meget gerne have, at jeg bruger en windows konto, men det har jeg indtil nu. heldigvis kunnet undgå.

Det er ved at være ret så omklamrende.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-02-14 07:43

Ja, i Windows 8.* foreslås som default; en hotmail konto. Men i android er Gmail default, såe deeet...

Et valg mellem skidt og kanel

Heldigvis kan man selv vælge, men hvorfor i alverden kan man ikke helt undgå at koble en installation sammen med en email adresse i nyere operativsystemer? ...eller kan man?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-14 10:13

Ingen email > ingen "hente apps" / android / windows
Dog kan du hente og installere apps til android udenfor google play uden mail(tror jeg nok)