/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
backweb-8876480.exe
Fra : alien51
Vist : 526 gange
20 point
Dato : 12-06-03 20:15

Hvordan fjerner jeg backweb-8876480.exe??? Man kan nemlig ikke bare slette den...

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-06-03 21:14

Hvem siger du skal slette den? Din virusscanner. Nu er det jo sådan med backwebs at det kan godt være f.eks. din Logitech mus eller tastatur som har skylden. Logitech bruger backweb til opdatering. Du må lige fortælle mig lidt mere. Ellers er Spybot rigtig god til at fjerne dem. Gå ind på Spywarefri.dk og klik på værktøjer i menuen til venstre. Så kommer du om til en lang række værktøjer mod trojaner og spyware, bla. Spybot. Du kan evt. også prøve Spywarefri's onlinescanner. Klik på menuen Onlinescannere. Det kan godt være at denne onlinescanner kan fjerne den.

Kommentar
Fra : als

Dato : 12-06-03 21:16

Her er den direkte vej til Spywarefri's onlinescanner: http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 13-06-03 00:58

Hej Alien,

som Als skriver er det højst sandsynligt ikke noget farligt... men hvis du ønsker mere info ka' du evt. ta' et kig på denne side... "Backweb"... -->
http://www.pestpatrol.com/PestInfo/B/Backweb.asp

der er også et fif til at få fjernet backweb med...

mvh.

Strarup