/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik fra Ipod til computer
Fra : Chirkeline
Vist : 668 gange
100 point
Dato : 15-02-14 13:31

Hej folkens

Hvordan kan jeg få min musik fra min gamle Ipod over på computeren?

Nej det ligger ikke allerede i Itunes, da jeg i mellem tiden har fået ny computer :S

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 15-02-14 13:35

Installer iTunes på ny computer og synkroniser.

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 15-02-14 13:39

Så kommer musikken (eller mangel på samme) fra iTunes til iPod jeg vil have det den anden vej...

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 15-02-14 14:59
Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-02-14 15:15
Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 15-02-14 16:22

Klaudi jeg kan ikke få det til at fungere :( programmet gider ikke åbne

EXTERMINATOR jeg har ikke den gamle computer mere :( synes kun de skriver hvordan man kan gøre når man har den gamle computer

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-14 16:38

Det skal pakkes ud og ipod skal være tilsluttet!

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 15-02-14 16:43

Den vil ikke finde min iPod

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-14 16:56

Er det en touch så skal du have iTunes installeret, jeg har en classic, der virker det fint, uden iTunes!

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 15-02-14 17:08

Ikke touch, men har allerede iTunes installeret. Kan det være et problem?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-14 17:21

Nej det burde det ikke være, kan du se ipod'en i Stifinder, hvis ikke er den ikke tilsluttet rigtigt,
så skal du ind i iTunes og finde en indstilling der hedder noget med Diskmode(tror jeg nok)!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-02-14 17:27

Her er en anden der måske er bedre

YamiPod
http://www.yamipod.com/main/modules/home/

Download, rul lidt ned af siden og klik på YamiPod for Windows, under Binaries,
skal kun udpakkes, så burde det virke!
http://www.yamipod.com/main/modules/downloads/

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 16-02-14 00:43

Ikke kun når du har den gamle computer, Apple er bare ikke ret gode til at vejlede.

Læs her istedet for:
https://discussions.apple.com/docs/DOC-3991

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 17-02-14 17:50

Føler mig dummere og dummere og nu har jeg vist fået noget snavs på computeren også

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-02-14 17:53

Citat
nu har jeg vist fået noget snavs på computeren også

Hvad er det så?

Har du fået musikken over på pc?

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 21-02-14 08:30

Ikke musik endnu over :(

Men en computer der siger at der er skadelige ting på den, og de kan kun fjernes hvis jeg liiige downloader en helt masse.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-14 09:07

Citat
Men en computer der siger at der er skadelige ting på den, og de kan kun fjernes hvis jeg liiige downloader en helt masse.

Se at få fjernet det, kig i Kontrolpanel, (Tilføj/fjern program XP),
(Programmer>Fjern et program Win7/Win8) om det kan fjernes derfra!

Kommentar
Fra : Chirkeline

Dato : 21-02-14 09:13

Min onkel vil kigge på det senere i dag, han er en computer nørd :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 21-02-14 09:20

OK

Godkendelse af svar
Fra : Chirkeline

Dato : 01-03-14 08:45

Tak for svaret Klaudi. Dog den version jeg fik downloadet ville bare ikke arbejde ammen med hverken min gamle eller nye iPod... Men jeg fik af omveje skaffet versionen før og den virker til perfektion :)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-03-14 09:08

velbekomme, og du kom af med "snavsen"?