/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Windows 8 og 8.1
Fra : Dieter
Vist : 453 gange
100 point
Dato : 13-02-14 10:26

Jeg er blevet træt af disse programmer på mine PC er. Vil tilbage til Windows 7.
Hvordan formaterer jeg computerne således at de er helt rene ?

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-02-14 11:20

Det skal du bruge et Windows 7 medie til at gøre, eller at andet Windows medie, men når nu du vil installere 7 så er det jo nærliggende og bruge det medie til at formatere med.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-14 15:56

HELT rene?
Således:

http://www.dban.org/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-02-14 16:00
Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 13-02-14 17:55

Hej,
jeg kan ikke engelsk nok - Sorry.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 13-02-14 19:53

Hvorfor vil du af med de "to programmer", det er jo bare en "pimpet" udgave af win 7,
du kan jo evt hente Classic Shell og få det til at virke og ligne win 7
http://www.classicshell.net/

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 14-02-14 00:03

Der sker så mange mærkelige ting. Se nu her "Vigtig meddelelse". Den har jeg ikke bedt om og kan heller ikke slette den. Tit når man skriver enten i Windows eller Outlook hopper nogle ord i midten af teksten. Dette oplever min kone også.
Så dukker der programmer op af den blå himmel. Nogen jeg ikke har bedt om, ikke skal bruge og ikke ved hvordan de fremkommer.
Hvis du kan komme med en forklaring hvordan jeg kan undgå disse irritationsmomenter, vil ja da gerne modtage den.

Venlig hilsen
Horst

NB: http://www.classicshell.net/ Wil jeg teste. Måske allerede i morgen

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 14-02-14 12:09

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-02-14 13:32

velbekomme

Den med
Citat
Tit når man skriver enten i Windows eller Outlook hopper nogle ord i midten af teksten. Dette oplever min kone også.

det kan være touchpladen der driller, så hvis du har en mus så slå touchpladen fra!