/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HJÆLP HJÆLP Win 8
Fra : ferik
Vist : 646 gange
500 point
Dato : 12-02-14 15:31

Min næsten nabo, var i går ved at opdatere win 8 computer, (troede han)
desvære var det noget snavs han fik fat i,
computeren starter nu normalt, med skrivebordet og så ikke mere,
alt er frossen derefter, han fik fire nye ikoner på skrivebordet i går
1 RegClean Pro
2 MyPC backup
3 Advanced System Protector
4 Sync Folder
er der nogen mulighed for at starte i fejlsikret tilstand
comp. er en Packard Bell, EASYNote Le ca. 1 år gl.
17,3 skærm, AMD HD 6310
der var ingen skiver med computeren, da den blev købt
hvad kan jeg gøre ved denne comp.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-02-14 15:56

prøv at holde f8 nede under opstart

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-02-14 16:19

Leo did you know....

Indbakke
x

MyPC Backup <sales@mypcbackup.com>

14.06 (for 2 timer siden)

til Leo

engelsk

dansk

Oversæt meddelelse

Deaktiver for: engelsk

Hey Leo,

I noticed that you have not yet had the chance to backup the rest of your computer.

Did you know that you need to upgrade so we can backup the rest of your files as you have more files than the trial account allows?

Also, the special introductory 35% discount is only valid until the end of today.

Just use this link to get your discount: http://url.mypcbackup.com/e073d2ad

As soon as you upgrade, MyPC Backup will automatically start to backup the rest of your computer, so you will then be able to view your files online on any device, even your mobile, so you are never without your files.

I hope this helps!

Jamie Heathorn
Personal Account Manager
MyPC Backup

This email was sent from MyPC Backup, Unit 6, Fulcrum 2, Solent Way, Whiteley, PO15 7FN
Unsubscribe: http://www.mypcbackup.com/unsubscribe

Google oversat

Leo

engelsk

dansk

Vis oprindelig meddelelse

Oversæt altid: engelsk

Hey Leo,

Jeg har bemærket, at du endnu ikke har haft mulighed for at tage backup af resten af ??din computer.

Vidste du, at du har brug for at opgradere, så vi kan lave backup resten af ??dine filer, som du har flere filer, end retssagen konto giver?

Også den særlige indledende 35% rabat gælder kun indtil udgangen af ??dag.

Bare bruge dette link til at få din rabat: http://url.mypcbackup.com/e073d2ad

Så snart du opgraderer, vil mypc Backup automatisk begynde at backup resten af ??din computer, så du vil derefter være i stand til at se dine filer online på enhver enhed, selv din mobil, så du er aldrig uden dine filer.

Jeg håber dette hjælper!

Jamie Heathorn
Personal Account Manager
Mypc Backup

Naboen har for lidt siden modtaget denne mail. som formentlig hører sammen med problemet
Erik

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-02-14 16:25

Kivi
jeg har prøvet at holde F8 nede
det hjalp ikke
? kan jeg gøre noget med FN knappen
Erik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-14 16:45

Er det en ny computer - altså en som er købt med Windows 8 installeret?
Du kan forsinke opstarten ved at trykke på Esc næsten i samme sekund du starter, der kommer så en menu med forskellige muligheder for at reparere, vælg med den F tast som er vist.
Fejlsikret tilstand som var i tidligere Windows er erstattet af automatisk reparation
du kan ikke bruge F tasterne før du har sat opstarten i stå med Esc

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-14 16:50

Citat
var i går ved at opdatere win 8 computer
det var vist ikke opdateringer fra Microsoft, hvornår lærer computerbrugere at holde nallerne fra diverse "opdatering" og "rens computeren" suspekte sider
Windows opdateres automatisk eller fra Kontrolpanel
Programmer opdateres fra deres Hjælp menu (oftest) eller ved at køre en hæderlig opdaterings software som den fra Filehippo for eksempel
Alt andet bør man holde sig fra hvis tingene fungerer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-14 17:11

Citat
hvad kan jeg gøre ved denne comp.
hvis alt andet svigter så kan du fra den menu som kommer efter at du har trykket Esc i opstarten, vælge at starte forfra så er computeren som ny, for en sikkerheds skyld vil jeg anbefale backup af filerne på computeren før du går så vidt
Computeren kan altid states fra en CD eller usb startup medie hvis i vil ind og redde filer, for eksempel Hirens Boot CD som har en mine Windows, eller en Linux live CD/DVD

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 12-02-14 17:49

o.v.n
desvære er ikke alle proffer

comp er købt med Windows 8 installeret
jeg har prøvet flere gange at holde Esc nede ved opstart
men der kommer ikke et nyt vindue
intet sker
? hvad er bedst
1 at trykke hurtig efter hinanden
2 hold Esc nede

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-14 18:07

Jeg trykker mange gange og jeg trykker lige efter at jeg har trykket på startknappen, min er en HP og jeg kan ikke vide om det fungerer på alle computere, men det virker også på en Acer bærbar

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-02-14 18:29

Prøv Pause - Break knappen i stedet for Esc

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-02-14 18:38

Dette virker måske!

Gendannelse fra harddisken under start
1. Tænd for computeren og tryk på <Alt> + <F10> under opstart. Der vises en skærm, der beder dig om at vælge layout for tastaturet.

2. Der vises flere valgmuligheder. Klik på Fejlfinding.

3. Klik på enten Optimer din pc eller Nulstil din pc.
Bemærk: Med "Optimer din pc" kan du gendanne din computer til standard fabriksindstillingerne med uden det påvirker dine filer.
"Nulstil din pc" fjerner alle dine filer fuldstændigt og nulstiller computeren til fabriksindstillingerne.

4. Klik på Næste. Denne proces kan tage flere minutter.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-14 19:27

Eller prøv med Shift+F8, så skulle du komme ind i Gendannelse,
vælg Se avancerede rep. muligheder,
i næste vindue vælger du Løs problemer,
og i næste vindue, klik på Avancerede muligheder,
i næste vindue, klik på Windows opstarts indstillinger,
næste vindue, klik på Genstart for at kunne vælge opstart metode som f.eks. fejlsikret!

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-02-14 19:51

jeg har ikke været hjemme idag
derfor ikke noget indlæg fra mig
jeg venter at få tilbage melding fra naboen, men jeg mener at computeren er oppe at køre
mere følger
Erik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-02-14 23:36

Citat
jeg mener at computeren er oppe at køre
selv om computeren kører og de uønskede programmer er afinstalleret, så kan computeren sagtens være inficeret med noget skidt, husk at anbefale brugeren den gratis Malwarebytes Abtimalware:
http://www.malwarebytes.org/free/
den gratis er lige så god til at finde og fjerne skidtet som betalings versionen, forskellen er at der realtime beskyttelse hvis han køber programmet

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-02-14 13:50

efter at jeg havde fået startet comp. igen. kunne jeg se, at D drev, var disk/dvd drev
og at der ikke var noget recovery drev
? er det normalt, eller Bilka besparelse ( evt fejl i opsætning)
computeren kører fint, borset set fra. at der ikke er noget trådløs internet,
vi har talt med Fullrate support, med god hjælp
og 2 gange har vi talt med support fra Packard Bell,
comp. vil nu blive sendt til Rep.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 15-02-14 14:23

Det er meget normalt med at d drev er dvd/cd, vil jeg da mene og tror du ikke at der er
en skjult recovery partition, prøv at kigge i Diskhåndtering, tror ikke bilka har indflydelse
på om der er recovery eller ej!

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 25-02-14 14:11

Tak for svaret Klaudi.
comp. er rep ved det trådløse

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-14 17:26

velbekomme