/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
rust
Fra : propprop1
Vist : 172 gange
20 point
Dato : 10-02-14 13:13

Hej,nogle der kan hjælpe med at lave rust.På sjælland

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-02-14 13:29

Det behøver du ikke hjælp til at lave, det kommer af sig selv

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 10-02-14 18:15

Prøv dit nærmeste værksted. De har sikkert en der kan og vil.

Kommentar
Fra : propprop1

Dato : 10-02-14 18:24

Virkelig sjove folk.GAB

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-14 19:55

Citat
Virkelig sjove folk.GAB

Helr rigtigt som Cortina01,har skrevet. Der er masser det gerne vil lave rustarbejder på biler............bare du ta`r pungen op af lommen. "Vennertjenester" findes ikke længere. Man kan få alt lavet idag,bare man betaler. Og netop rustarbejder,koster det hvide ud af øjnene.

Og kan skittet så synes bagefter?? Bærende konstruktioner!!!!

M.

Kommentar
Fra : propprop1

Dato : 10-02-14 20:30

Tro det er det forkerte forum jeg er kommet i.Så har jeg da prøvet det

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-02-14 21:12

Nu ved jeg ikke hvilken bil du har. Men prøv evt. kontakt med en bilklub. Typisk yngre mennesker,der gør meget i biler. Der er nok at vælge imellem.

http://www.abcsiden.dk/katalog.aspx?k=4
http://www.opelpower.dk/

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-02-14 22:08

Citat
"Vennertjenester" findes ikke længere.

Åh, JO, men det er bare blevet for dyrt at lave rust på en bil = tænk på brandfaren/ tectyl brænder særdeles godt, og skal ´vennen´ først igang med at rense skidt og andre efterladenskaber???
så står man pludselig og beder vedkommende om et NYT TAG - i gengæld.
Fjernelse af rust og svejsning tager ikke lang tid, men men, hel-svejsninger er dyre, punkt-svejsninger kan laves for 5.- pr stk = /

Kommentar
Fra : poten

Dato : 10-02-14 23:27

Citat
Tro det er det forkerte forum jeg er kommet i.Så har jeg da prøvet det

Hvad havde du ventet med dit spørgsmål?

Hej,nogle der kan hjælpe med at lave rust.På sjælland

Det er sandelig ikke særlig konkret!

Annuller spørgsmålet
Fra : propprop1

Dato : 11-02-14 05:07

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål