/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan fjerne/slette en msg-fil
Fra : marken84
Vist : 506 gange
200 point
Dato : 09-02-14 09:19

jeg har ledt mange steder - og synes ikke at finde den rette forklaring på, hvorledes jeg kan få slettet et par filer som jeg har gemt på skrivebordet.
Det er et par filer med navnet .msg fra Microsoft Outlook.

Én der har de vises sten til fjernelse?

Ved egentlig ikke om de gør nogen skade der, de irriterer bare.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-14 09:27

Hent og installer Unlocker,
højreklik på filen du vil slette,
klik på lille pil ned i vinduet der åbner og vælg Slet
klik OK
hvis den ikke kan slettes nu, spørges der om den skal slettes ved næste genstart!

Unlocker
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 09-02-14 09:45

Der manglede lige en linje

Hent og installer Unlocker,
højreklik på filen du vil slette,
vælg Unlocker i højre-klik menuen
klik på lille pil ned i vinduet der åbner og vælg Slet
klik OK
hvis den ikke kan slettes nu, spørges der om den skal slettes ved næste genstart!

Unlocker
http://www.filehippo.com/download_unlocker/

Godkendelse af svar
Fra : marken84

Dato : 09-02-14 11:54

Tak for svaret Klaudi.

Ja, den er skam effektiv - den fjernede også nogle ikoner på skrivebordet jeg ikke havde bedt om... Nå pyt med det.

Én ting man også lige skal være opmærksom på under installations-processen er den der "DELTA TOOLBAR" som man får med i købet hvis man ikke lige klikker avanceret - den slags toolbar-pis er der jo oceaner af hvis man ikke er opmærksom.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-02-14 12:51

velbekomme

den med at den fjernede ikoner som du ikke havde bedt om lyder mystisk!

ja man skal være vågen når man klikker sig gennem vinduerne der dukker op under install