/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
office
Fra : kivi
Vist : 404 gange
100 point
Dato : 09-02-14 08:04

hvorfor kan man ikke installere officer 2010 på windows 8,1 den installere godt nok men når den er færdig er den ikke til at finde så hjælp modtages gerne

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 100 point
Dato : 09-02-14 12:11

Har du kigget inde i app???
I Windows 8.1 bliver nyligt installerede programmer/apps ikke automatisk tilføjet "Start"/Metro-siden. Når du er på "Start"/Metro-siden så har du en pil, http://peecee.dk/upload/view/431456 , klikker du på den så kommer du ind til apps og der vil du kunne finde office. Du kan også bruge "Win"+Q tastekombinationen til at søger efter fx. Word, Outllok, Excel eller et fjerde office program.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 09-02-14 14:18

Tak for svaret webnoob.