/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Sony DCR-PC350E problemer
Fra : denevigeuheldige
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 08-02-14 15:07

Jeg har dette dejlige videokamera som giver en del minder, men problemet er, at når jeg har importeret filerne over på pc og afspiller disse (i sony eget "play memories" program) er de ekstrem sløret i stor billed format. Går jeg tilbage til små billeder er de ligeså klare som i det øjeblik de bliver optaget.
På pc`en har jeg en kodec. pakke liggende som hedder: K-Lite codec Pack 10.2.00 full. Jeg benytter windows 7. 64bit.
Sååååå.....hvad kan jeg gøre for at få knivskarpe billeder på pc`en?
PS: FILNAVN = MOV00269. MPG. Filtype = MPEG-1
(har stort set intet forstand på foto/video begreber - så gerne en meget simpel forklaring)

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 08-02-14 15:11

Her en kopi af egenskaberne: http://peecee.dk/upload/view/431393/full

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-02-14 15:18

Billedformatet er 160*112, hvilket er en meget dårlig kvalitet.

HD er ca. 1920*1080 så dine billeder vil blive "grumsede" på en fuld skærm.

Længere er den ikke.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 08-02-14 15:28

Hvis du kun optager i 160 x 112 kan du ikke forvente bedre billeder, når du forsøger at afspille dem i stort format. Hvad med at forsøge at optager billederne i 320 x 240, som kameraet også skulle kunne gøre.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 10-02-14 06:55

Ok jeg prøver mig frem med disse oplysninger her og vender tilbage.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 18-03-14 22:32

Det ser ikke ud til at opløsningen kan ændres til niveauet I nævner, så jeg må vel leve med denne. Hvem vil have point?