/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP DJ3050 J610 & Sony Vaio
Fra : Niederhof
Vist : 379 gange
100 point
Dato : 05-02-14 19:46

Forsøger at få en HP Deskjet 3050 J610 til at spille med en Sony Vaio - men får en fejlmelding ("Installations fejl" siger den) under installation af den driver jeg kan finde på HP's hjemmeside.....
Nogen bud??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-02-14 13:06

Det er styresystemet som bestemmer hvilken driver du skal benytte, ikke navnet på computeren, er det den rigtige driver du forsøger at installere?
Her kan du vælge styresystemet i rullemenuen og hente softwaren:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?cc=us&lc=en&dlc=en&tmp_geoLoc=true&product=4066452
Sluk for printeren og tag usb kablet ud, installer softwaren og tilslut og tænd for printeren når du bliver bedt om det under installationen

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 06-02-14 17:41

o.v.n. -> Pc'en kører Windows7 (lige som en anden pc, der ikke har problemer), det er samme driver vi henter, men på Sony'en vil den ikke installeres.........
Printeren skal køre trådløs, og jeg kan tilgå den via en browser på 'problem-maskinen' - men jeg kan ikke få lov at installere printeren, da jeg ikke kan køre driverinstallationen.
(Jeg kan heller ikke gøre det via USB'en)

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-14 03:08

Er der også samme sikkerhedsprogrammer på begge computere?
Måske firewall eller antivirus spærrer for installationen

Godkendelse af svar
Fra : Niederhof

Dato : 13-02-14 07:10

Tak for svaret o.v.n.. Det er da et godt bud - løsningen blev dog en ny printer